EMULATOR - układ elektroniczny zastępujący funkcjonalność uszkodzonego modułu lub urządzenia zainstalowanego fabrycznie w instalacji pojazdu samochodowego.
EMULATOR - electronic system replacing the functionality of a damaged module or device installed in the vehicle's installation at the factory.
EMULATORY IMMOBILIZERA OPRACOWANE W FIRMIE ECU SERWIS
IMMOBILIZER EMULATORS DEVELOPED BY ECU SERWIS
- GRUPA VAG - 2400/9600/10400 AUTO BAUDRATE DETECT
- RENAULT/VOLVO - OLD
- FIAT/ALFA - 4800 wszystkie ECU , reset sterownika wymagany
- LANCIA - 4800 AUTOMATYCZNE DOPASOWANIE (bez rozbierania)
- MERCEDES PMS - analog system
- MERCRDES CAN - CR2 EDC15XX
- MERCEDES CAN - FBS2 CR1/BENZYNOWE
- MAZDA - Wszystkie systemy z zewnętrzną puszka immobilisera
- HONDA - Systemy HIS-5, MLB HIS-5
- HONDA OLD system 1999-2001
- DAEWOO - OLD Sterowniki z MCU motorola BEZ ROZBIERANIA STEROWNIKA
- DAEWOO - NEW Matiz, hybrydowy lanos, i inne nowsze, chevrolet
- HYUNDAI - systemy z boxem immo SHIN CHANG, trzy rodzaje.
- SUZUKI - systemy do ok 2004 roku z zewn. boxem immo
- OPEL - systemy z boxem immo na MCU motorola
- BMW EWS2 - systemy oparte na EWS2 i EWS3 w emulacji EWS2
- EMULATOR ESL - system blokady kierownicy, zastępuje uszkodzony moduł ESL , umożliwia przekręcenie klucza i uruchomienie samochodu
- EMULATOR ESL/ NEC - W906, W639 (2008 - ), G-KLASSE , W169 A-KLASA , W245 B- KLASA pozwala na uruchomienie
- EMULATOR ESL - CRAFTER Zastępuje rygiel, pozwala na uruchomienie samochodu.
- EMULATOR ESL - DODGE SPRINTER
- FORD ECCx - system 4C, zastępuje uszkodzony czytnik i ew. transponder systemu 4C (fixed).
- NISSAN NATS5 - Systemy NATS5&NATS5/6, pełna emulacja dopisanie też diagnoskopem
- PSA CAN - prekodowany pod PIN kod
- RENAULT CAN - 250/500
- JAGUAR GEMS6 (SAGEM/LUCAS ECU)
- NISSAN NATS2/4 PWM System
- FSO POLONEZ
- DAIHATSU SYSTEM 1 - Sirion i pochodne z immo IMS-04C
- KIA System TEXTON, Shuma, Pride
- RENAULT ESL CAN 500/250 - Zastępuje rygiel, pozwala na uruchomienie samochodu.
- FORD/MAZDA - Zastępuje czytnik i klucz w systemach DST40 (4D Texas crypto)
- TOYOTA - IMMO SYSTEM 1
-
VAG4 CAN (WFS4) - Systemy oparte na danych CS+MAC
-
NISSAN - NATS6, NATS7 CAN wszystkie ECU
- VAG3 CAN (WFS3) - Systemy oparte na danych CS
-
VAG5 CAN (WFS5) AUTORYZACJA ECU, TCU, ESL i innych modułów
-
FIAT CAN - Systemy FIAT oparte na komunikacji CANBUS
-
KIA/HYUNDAI - SMARTRA generacji 1 / 2 / 3, zastępuje klucz i moduł SMARTRA
-
GM CANBUS / OPEL / CHEVROLET / BUICK / SAAB / CADILLAC / VAUXHALL
-
VAG CAN (MQB platform) AUTORYZACJA ECU, TCU, ESL i innych modułów
-
JEEP / DODGE / CHRYSLER - Systemy oparte na komunikacji CAN
-
PORSCHE SYSTEM 2 - Systemy oparte na komunikacji W-Line
-
FORD PATS WFS1 CANBUS - Systemy oparte na komunikacji CAN
-
SUZUKI X1T12671M System oparty na komunikacji CAN
-
OPEL 2 K-LINE System oparty na komunikacji W-LINE/ immo TMS/HC908
-
FORD PATS WFS platform C346 (Include MKIII Ford Focus RS)SID807, MED17
EMULATORY CYFROWE MAT PASAŻERA OPRACOWANE W FIRMIE ECU SERWIS
OCCUPANT CLASSIFICATION SYSTEM (OCS) EMULATORS DEVELOPED BY ECU SERWIS
- SUZUKI - Grand vitara, SX4
- OPEL - Zafira A, Vectra C, Corsa C
- FIAT - Stilo
- BMW - wszystkie systemy USA, EUROPA.
- BMW - Maty OC3 komunikujące się po K-bus wewnętrznej magistrali (prawidłowa diagnostyka).
- BMW - Maty komunikujące się po magistrali LIN , F seria
- MERCEDES - Wszystkie systemy (w tym 3 rodzaje mat w rodzinie W211), W204, W212, W164
- MAZDA
- FORD - MONDEO 2001 do 2004
- CHEVROLET - AVEO
- SUZUKI - FORENZA
- HYUNDAI USA - System MOBIS
- MERCEDES USA - System WSS (W211, W164 ... )
-
MINI USA - System OC3
-
MERCEDES W204, W212 - LIN
-
GM USA GMLAN
-
PORSCHE Cayenne LIN
Wszystkie emulatory produkowane są w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych, zarówno produkcja PCB jak i automatyczny montaż elementów został powierzony wiodącym i doświadczonym firmom z branży elektronicznej.